لذت مادر و پدر بودن ما

4(10 هفته و دو روز)

1391/2/5 12:05
نویسنده : آبان
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجویی من

دیروز با بابات رفتیم دکتر ولی بابا مجبور بود برگرده خونه

دکتر بهم دست و پاهای کوچولوت و قلب رو بهم نشون داد و البته کلا الان سه سانتی هستی فکر کن فقط سه سانتی عزیزممممممممممم یعنی میتونم بهت بگم بند انگشتی

دیروز سوم خاله بود که من به همه گفتم کلاس دارم و رفتم دکتر

راستی هنوز صدای قلبت رو نشنیدم و فکر میکنم که خواب بودی البته شاید چون فشار من به خاطر توی مطب بودن کم بود تو از جات تکون نمیخوردی

من یکم مریض شدم که دکتر بهم دارو داد و دارو ها رو مصرف میکنم تا کمتر بهت آسیب برسه عزیز

صدای قلب خانم دکتر رو برای بابات ضبط کردم که همه چیز براش واقعی تر بشه این صدا رو برای همیشه برات نگه میدارم کوچولوی بند انگشتی

کوچولو من میرم که یکم استراحت کنم وگرنه عکست رو برات میگذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)